Olaszország: Egy kínai nyelvű újságot bűnösnek találtak a Fálun Gong rágalmazásának vádjával Milánóban

Az olasz Fálun Dáfá Egyesület beperelte az „Európai Kínai Újságot“ rágalmazás miatt. 2006. július 6-án tette közhírré a milánói bíróság, hogy az újság igazgatója, Dall’ Alba és az újságíró Jiang Ming (álneve Taishan) bűnösnek találtatott. A bíróság magas pénzbüntetést szabott ki.

2002 februárjában és márciusában sok olyan cikket közölt az „Európai Kínai Újság“, melyekben Fálun Gong-gyakorlókta rágalmaztak meg és gyűlöletet szítottak a kínaiak körében. Ezek a cikket nagy szerepet játszottak a Fálun Gong üldöztetésében, melyet Kína egykori vezetője, Csiáng Cö-Min kezdeményezett. A nemrég napvilágra került megdöbbentő hírek, melyek szerint a Kínai Kommunista Párt (KKP) még életben lévő Fálun Gong-gyakorlók szerveit kiveteti és eladja, is megmutatja, hogy az üldöztetés olyan szörnyű, hogy túlszárnyal minden emberi képzelőerőt.

Cernuto bíró úr azt mondta a bíróságon, hogy a vádlottak igazolásai nem állták meg helyüket, mert elég forrásuk és lehetőségük lett volna a Fálun Gong igazát megismerni, melyről sok nemzetközi szervezet tudosított már, mint pl. az Amnesty International, az Observation of Human Rights, a The Family of Freedom, az ENSZ emberjogi bizottsága és a Hands Off Cain is.

Miután az olasz Fálun Dáfá Egyesület elnöke, Fava úr értesült az ítéletről, ezt mondta: „A milánói bíróság ítélete az első, mely javunkra dőlt el. Más kínai újságokat is bepereltünk, melyek hasonló rágalmazásokat tettek. Egy esetet jelenleg dolgoznak fel Rómában. Örömmel fogadjuk a milánói bíróság döntését. Ugyan az ítéletben nem volt benne a Fálun Gong a KKP rezsimje általi üldöztetésének minden ténye, azt a tényt azonban megerősítette, hogy az „Európai Kínai Újság“ egy sor olyan cikket jelentetett meg, mely megrágalmazza a Fálun Gong-gyakorlókat. Ezek a cikkek pontosan a KKP rezsimjének egy részei, mellyel legalizálják az üldöztetést. Ha nem állítjuk meg őket, akkor az egy súlyos következtménnyel járhat a kínai közösségre nézve Olaszországban és az olaszokra nézve is.“

Here is the article in English language:
http://en.clearharmony.net/articles/a34287-article.html