Oroszország: Egy televízió Irkutsk-ban a Falun Gong üldözésének igaz tényeiről informált az embereket

Miután a Falun Gong-gyakorlók Irkutsk-ban tüntettek a bérgyilkosok megbízása ellen Dél-Afrikában, a Balkán-tenger nevű televízióadó első témaként számolt be a rendezvényről az esti híradóban. A hírben részleteket mutattak arról, ahogyan a Falun Gong-gyakorlók transzparenseket tartottak a következő szöveggel: "Csiang Cö-Mint népirtással vádolták meg”. Bemutattak egy interjút is, melyet Lee úrral készítettek, aki élményeiről beszélt a munkatáborokban és a kényszer-etetésről. A Csiang-rezsim vezette üldözés jelenlegi kegyetlen módszereiről is beszámolt.

Az orosz sajtó egyre többet számol be a Falun Gong-ról. Amikor szórólapokat osztogattunk a lövéses esetről és azokról a perekről, melyeket több országban nyújtottak be Csiang Cö-Min ellen, három hölgy is megkérdezett az egykori Szovjetúnióból oroszul: „Ez micsoda?” Erre ezt válaszoltam: „Ez egy békés módszer az önműveléshez, Falun Dafa a neve és Kínában üldözik.” Amikor ezt hallották, mindahárman azt mondták erre, hogy már láttak erról híreket a tévében.

A rendezvényt a belvárosban tartottuk és nagyon sikeres volt. Utána elmentünk az orosz belügyminisztériumhoz, rendőrségi osztályhoz és az állami ügyészséghez, hogy így informáljuk az ott lévő embereket a lövéses esetről Dél-Afrikában. Továbbra is azon leszünk, hogy több hivatal és a kormány is megtudja az üldözés körülményeit.